Basta de imponer el valenciano

Re: Valencià, clar que si!

Notapor queridalorca el Sab Sep 03, 2011 10:59 pm

Noia escribió:Vaig a dir una cosa, esteu tots els que penseu que el valencià és una pèrdua de temps, més bojos que una cabra. En primer lloc, parleu de democràcia? Tú et trobes en una comunitat on les dues llengües oficials són el castellà i el valencià i tens el dret i l´obligació de conèixer-la i parlar-la segons l´article 7 de l´Estatut d´Autonomia de la Comunitat Valenciana. En segon lloc, com ha dit abans l´altre xic/-a si tú t´en vas a un lloc geogràfic on es parla anglés i flamenc, com és el cas de Holanda, tú hauràs d´aprendre anglés i flamenc perquè es suposa que os tú vius és os et vas a quedar a viure tota la vida, sino jo em pregunte: per a què collons aprenem una, dues, tres o quatre llengües si no em van a servir per a res? No teniu raó, i crec que haurieu de, en tot cas, estar orgullosos per tindre el privilegi de saber castellà, valencià i anglés, o al menys, si no la sabeu, tindre el dret i l´oportunitat de aprendre-les. Ja m´agradaria a mi saber totes les llegües del món, però obviament, tot no es pot. I tingau una mica més de respecte per una llengua que ha costat molta feïna de traure avant. Espere que vos ajude per reflexionar...

una lengua ridicula y espantosa , que da hasta verguenza de hablarla pro la mayoria de los de la vega baja
queridalorca

Previo